Samenwerken is voor mij vanzelfsprekend.
Samen weet je meer, kun je meer en daardoor kun je klanten beter van dienst zijn.

Want als jij het niet (meer) weet of als de vraag buiten jouw leest valt, kan en mag het niet zo zijn dat de klant niet verder geholpen wordt. Juist niet! Door samen te werken, kun je jouw klant gericht doorverwijzen.

Met een goede doorverwijzing ben je ook onderdeel van het succes.

Verbindend Ondernemen is ook:

  • Transparant zijn in wat je te bieden hebt
  • Respect hebben voor elkaars mening
  • Openstaan voor nieuwe inzichten
  • Bij je leest blijven
  • Willen leren van elkaar
  • Bij twijfel hulp vragen of doorverwijzen
  • Een collegiale hulpvraag met respect behandelen
  • Altijd uitgaan van de goede intenties van de ander
  • Elkaar succes gunnen
  • Elkaar klanten gunnen
  • Klanten laten kiezen
  • Willen leren
  • De klant centraal zetten

In de ruim dertig jaar dat ik werk met honden, mensen en hondencollega’s heb ik ervaren dat ‘verbinden’ het beste resultaat geeft. Zowel tussen mens en dier, tussen professional en klant en tussen professionals onderling. Verbindend Ondernemen is gebaseerd op positiviteit en zorgt voor groei.

In mijn eigen bedrijven werk ik met teams die met Verbindend Ondernemerschap hun eigen bedrijf, de dienstverlening naar de klanten, onze gezamenlijke diensten én de collegialiteit steeds weer naar een hoger niveau ontwikkelen. Daar ben ik trots op.

Trots op mijn teams en trots op het sprankelende effect van Verbindend Ondernemen!

Wil jij jezelf ontwikkelen tot Verbindend Ondernemer?
Volg dan zeker mijn online lesdag Verbindend Ondernemerschap!
Kijk in de agenda van het VIK Kennisplatform voor meer informatie en data.